مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری سه مرکز معاینه فنی به مدت ۲ ساعت در دو روز باقیمانده تا اربعین حسینی (ع) خبر داد.

معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین، شادی مالکی مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح افزایش ساعت کاری مراکز منتخب افزود: با توجه به اینکه تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمائی ایام اربعین حسینی(ع) با استفاده از خودروهای شخصی به مرزها می‌روند، ساعت کاری مراکز معاینه فنی نیایش، الغدیر و سراج به مدت ۲ ساعت افزایش یافت. این مراکز از ساعت ۶ صبح تا ۲۰ شب در دو روز باقیمانده تا اربعین فعال خواهند بود. گفتنی است بنا بر اطلاع رسانی پیشین در این مراکز به وسایل نقلیه زائرین خدمات ویژه نیز ارائه می شود.

او در خصوص ارائه خدمات ویژه در این مراکز خاطر نشان کرد: بخش‌های فنی و ایمنی خودروهای عازم به این سفر زیارتی به صورت ویژه کنترل می‌شوند. با عنایت به اهمیت بحث کنترل ایمنی پیش از سفر، چک لیست ارزیابی فنی این خودروها متفاوت بوده و علاوه بر انجام رویه عادی معاینه فنی و کنترل‌های عمومی، این خودروها با حساسیت بیشتری در مراکز منتخب از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می گیرند.

مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی در ارتباط با نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران توضیح داد: در حال حاضر حدود ۵ هزار دستگاه خودر در هر روز به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کنند . مراکز بیهقی، شهید آبشناسان و شقایق در تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی و سایر مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار معاینه فنی در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۶ الی ۱۸ فعال هستند. با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان در ایام هفته به علت مشغله کاری فرصت مراجعه به مراکز را ندارند، برخی از مراکز در ایام تعطیل نیز فعال هستند. شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir و یا با شماره سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

کد خبر 786010
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha